Bestil inden kl 9 og få leveret til din GLS-shop imorgen

Vores

Handelsbetingelser hos Dronning Dagmar

Betaling


Dronning Dagmar modtager betaling med Mobilepay, Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Dronning Dagmar bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Vi sender med GLS til en pakkeshop nær dig, med 1-2 dages levering.
Dronning Dagmar leverer på alle hverdage, og afsender samme dag med ordre indgået inden kl. 09.00

Ordrer over 500 kr. gratis fragt.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Dronning Dagmar vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Dronning Dagmar
Tlf.: 29649710
mail.: dronningdagmar@pc.dk
Valby Langgade 92
2500 Valby

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på dronningdagmar@pc.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: dronningdagmar@pc.dk

Shop til din bolig her

Man kan fremad se, at de har været udset til at læse, at der skal dannes.

1-2 dages levering

Man kan fremad se, at de har været udset til at læse, at der skal dannes.

Vores returpolitik

Man kan fremad se, at de har været udset til at læse, at der skal dannes.

Betalingsmetoder

Man kan fremad se, at de har været udset til at læse, at der skal dannes.

Tilmeld dig nyhedsbrevet & få

15% RABAT

På dit 1. køb og vær den 1. til at få besked om Nyheder og Gode Tilbud